דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדך הקלה להתחיל לסדר 

מאת    [ 01/11/2014 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2397 פעמים ]

 בחיי היום יום השגרתיים והעמוסים שלנו, שעלולים לפעמים להיות מתישים מאד ומעייפים, אנו מתקשים למצוא פנאי לכל מיני פעילויות אשר חפצנו לעשות. בין אם מדובר בפעילויות פנאי שמתחשק לנו לעשות, ובין אם מדובר במטלות פחות מהנות אשר עלינו לבצע, אך כאלו אשר ניתן לדחות, נראה כי קשה למצוא זמן מיותר. רובינו עובדים ברוב שעות היום, ולאחר מכן אנחנו צריכים לדאוג לילדנו, לביתנו או ליום המחר. לכן, כאשר מגיע סוף השבוע, רובינו נמצא את עצמינו אולי מבלים לכמה שעות ספורות, ובעיקר נחים בכל דקה פנויה שיש לנו.

השבוע החלטתי להשקיע שעה בכל יום לאחר שאחזור מהעבודה ואתחיל לסדר מדפים שונים ברחבי הבית כיוון שכבר זמן רב אני מעוניינת לפנות חפצים ישנים שאינם בשימוש, לטובת מקום אחסון נוסף בבית. לעיתים אנו לא מפנים את תשומת ליבינו לכמות החפצים שאנו אוגרים במרוצת השנים, ואזורים מסוימים בביתנו, בעיקר כאשר מדובר בדירות ממוצעות בגודלן, פשוט הופכים למעין מחסן. ערימות על גבי ערימות של חפצים נערמים להם בחדרים או בפינות כלשהן, והבית לאט לאט מאבד מיופיו. למעשה, כאשר לוקחים רגע ועוצרים לחשוב על כך אפילו בבתי עסק מדפים למחסן למשל נראים מסודרים עד מאד והסחורה מאורגנת עליהם באופן כזה שהינו נוח למראית עין. בכל הנוגע לבית המגורים, פעמים רבות מפאת חוסר מקום פשוט נוצרות להן ערימות של חפצים וציוד ישן שפשוט אינו נמצא בשימוש כלל ומונח לו שם כבר שנים רבות. כך שבסופו של דבר, נוצר מצב שהבלגן הביתי שלנו נראה מבולגן יותר מהבלגן במשרד.

אז אמנם היה נוח יותר לחזור מהעבודה ולשכב על הספה ולבהות במדפים, אך היו רגעים בהם מצאתי את עצמי אפילו נהנית מסידור הבית. במקרים מסוימים תוך כדי סידור של ערימות דפים ישנות שהצטברו להן על גבי מדפים בחדרי מצאתי פתקים ומכתבים המעלים זיכרונות נוסטלגיים, וכך אפילו מצאתי את עצמי צוחקת ומתרגשת לפעמים, הרבה יותר מהצחוק או ההתרגשות שמביאה איתה תוכנית טלוויזיה שלא באמת מעניינת אותי. נראה כי ישנם יתרונות רבים בכל נושא הסידור של הבית, והרווחים הינם מיידיים. המראה הנקי והנעים לעין שנוצר בבית, מקום האחסון הרב שמתפנה, הניקיון שנוצר על הדרך, כל אלו מצטרפים לחגיגה. בדרך כלל כאשר מדובר בבתי עסק הצורך להרחיב את מקומות האחסון יכול להיענות בתוספת של מדפים למחסן נוספים אך כאשר מדובר בבית או וודאי בדירה בגודל ממוצע לא ניתן להוסיף ארונות או מערכות אחסון על בלי די. זאת, כיוון שהמקום מוגבל מאד וחשוב בדרך כלל למתגוררים בבית לשמור על אסתטיקה ויופי בחלל המגורים. בעזרת סידור של הבית ניתן לענות על הצרכים האלו, מבלי להוסיף ערכות אחסון חדשות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב